Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~6ty | użytkownik

imię i nazwisko adresKrosno zarejestrowany03.03.2009 @21:10:19 ostatnio na stronie19.05.2011 @19:22:04



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty9 komentarze32 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Vivierin    18.03.2010 @11:15:56
6ty dzięki za zasypanie mnie komentarzami Ogólnie jak się żyje w wielkim mieście??
_______
Zapraszam do moich zdjęć. Pozdrawiam
~malus    13.06.2009 @01:25:21
dzieki co tam nowego w miescie:D
pozdrawiam
_______
Czerp z innych, ale nie kopiuj ich. Bądź sobą.
— Michel Quoist
~malus    02.06.2009 @02:19:14
brzmi ciekawie w takim razie czekam i zycze powodzenia
_______
Czerp z innych, ale nie kopiuj ich. Bądź sobą.
— Michel Quoist
~malus    02.06.2009 @01:06:26
heh wiec bedzie sie dzailo Co do miasta Chicago to w nocy jest hm... bardzo jasno wiec trzeba troszke sie powierciczeby znalesc dobre miejsce.
Czekam na jakies fajne zdjecia z ukochanego miasta Krosna
pozdrawiam
_______
Czerp z innych, ale nie kopiuj ich. Bądź sobą.
— Michel Quoist
~malus    02.06.2009 @00:55:39
wiec tak dzieki za wyrazenie swojej wizji, ale tak ISO bylo na 100 przyslona hm.. chyba 22 co do wody no coz witrzne miastowiec wialo jak cholera i woda sie rozmyla
pozdrawiam i co tam dobrego w KNO
_______
Czerp z innych, ale nie kopiuj ich. Bądź sobą.
— Michel Quoist
~queenofnewoak    27.05.2009 @13:21:36
to coś co zasłaniało to był kłos jakiś, jakaś trzcina dzięki za komentarz.
~magos    16.05.2009 @15:02:42
ładnie tak wyzywać ludzi ? :D
_______
"Jestem złem, jestem wielkim złem,
Jestem ciemnością w przebraniu.
Wiem tylko, co zrobić...
by ukraść kolor z Twoich oczu."
~magos    12.05.2009 @18:47:03
chyba sie nie rozumieliśmy nazwałam aparat głuptakiem... rozumiesz? czy to ja czegos nie zrozumiałam?:P
_______
"Jestem złem, jestem wielkim złem,
Jestem ciemnością w przebraniu.
Wiem tylko, co zrobić...
by ukraść kolor z Twoich oczu."
~magos    09.05.2009 @14:46:35
to stare zdjęcie, a w tamtym aparacie głuptaku nie da się zmienić przysłony, ale dziekuje za uwagę.
_______
"Jestem złem, jestem wielkim złem,
Jestem ciemnością w przebraniu.
Wiem tylko, co zrobić...
by ukraść kolor z Twoich oczu."
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt